Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

OLD STAR - "Αν ήσουνα αγάπη" δε θα χρειαζόμαστα ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ by "Έλενα Παπαρίζου"


- Το παιδί μας αγάπη μου με προβληματίζει!
- Γιατί καρδιά μου!
- Μία λέξη λέει μόνο κι αυτή δεν είναι μαμά! Πρέπει να έχει επηρεαστεί από τις τρέχουσες ειδήσεις!
- Ποια είναι αυτή η λέξη;
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, δηλαδή για να καταλάβεις τους λες δημόσιο απαντάει αναδιάρθρωση, τους λες χρέος απαντά αναδιάρθρωση, του λες κράτος απαντά αναδιάρθρωση, του λες παραγωγή απαντά αναδιάρθρωση
- Καλά όταν του λες αγάπη, μπαμπά, μαμά, οικογένεια τι λέει;
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ
- Γυναίκα έχω γκόμενα και δεν αντέχω άλλο!
- Ξέρεις κι εγώ τα έχω με τον κουμπάρο γιατί εσύ πάντα λείπεις!
Ξαφνικά το ζευγάρι πάγωσε τότε η γυναίκα είπε:
- Θα χωρίσουμε ή θα μείνουμε μαζί να προσπαθήσουμε με …
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ψιθύρισε το μωρό και οι γονείς αλληλοκοιτάχτηκαν, γέλια και δάκρυα τους έπιασαν.
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ είπαν και οι δύο ταυτόχρονα ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου