Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

OLD STAR – Roubini μήπως ανήκεις στους “The killers” και μας τραγουδάς about “The world that we live in”!

2 Greeks τα λένε με τον Roubini:
G - Ρουμπίνι τι παίρνεις και δε μας δίνεις;
R - Παίρνω φόβο ότι θα σας πετάξουν έξω από τη ζώνη του ευρώ
G - Μήπως παίρνεις χαρά με την καταστροφολογία;
R - Έλα τώρα τι λες;
G - Λέω ότι τα παίρνεις!
R - Καλά από ποιον;
G - Από τύπους βαλτούς από το ΔΝΤ που αυτοαποκαλούνται οικονομικοί δολοφόνοι!
R - Δε ξέρω κανένα τέτοιο τύπο
G - Δε χρειάζεται απλά τους εξυπηρετείς και …μάλιστα με το…αζημίωτο! Γι’ αυτό και χαίρεσαι είμαι σίγουρη πήρες το πακέτο σου και λάλησες καταστροφολογία από τη χαρά σου γιατί κι άλλοι μπορούν να πουν ότι «Η Ελλάδα είναι πιθανό να αναγκαστεί να εγκαταλείψει το ευρώ» αλλά δεν το κάνουν δημόσια διότι δεν έχουν συμφέρον!
R - Δηλαδή εγώ τι κερδίζω τώρα;
G - Λεφτά κάτω από το τραπέζι και μία θέση στο lobby των ισχυρών που θέλουν ντε και καλά να καταστρέψουν το ευρώ και την Ελλάδα μέσω αυτού.
R - Μα είμαι γνωστός οικονομολόγος! Δεν έχω ανάγκη την πορεία της Ελλάδας για να το αποδείξω!
G - Στους Έλληνες μέχρι πριν να τους σχολιάσεις ήσουν απλά υπαρκτός τώρα είσαι και …αντιπαθητικός! Γιατί φίλε μου ποιος άλλος μπορεί να διακρίνει πιο εύκολα τον διεφθαρμένο, από έναν Έλληνα! Μιας και όλο με τέτοιους διεφθαρμένους μικρής ή μεγάλης κλίμακας συναναστρέφεται;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου