Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

OLD STAR - Ειλικρίνειά μου δε ξέρω πότε αλλά σίγουρα θα βγεις acapella (by Kelis).

Συνομιλούσε η Ελληνική Οργή με την Ελληνική Ειλικρίνεια:
Οργή – Ο δείκτης μου είναι στο +12%
Ειλικρίνεια – Εμένα στο κόκκινο!
Οργή – Καταλαβαίνω, γι’ αυτό οι μετοχές μου αυξήθηκαν!
Ειλικρίνεια – Εγώ δεν πουλάω πια, τα σημεία πώλησής μου (μυαλά) είναι τόσο λίγα και δυσεύρετα που ο κόσμος απογοητεύεται καθώς με ψάχνει και στο τέλος σκύβει το κεφάλι κι υποκύπτει στο ψεύδος
Οργή – Όχι, Ειλικρίνειά μου δεν είναι έτσι! Ή τουλάχιστο θα φροντίσω εγώ ώστε αυτό να αλλάξει.
Ειλικρίνεια – Τι θα κάνεις δηλαδή;
Οργή – Αρχικά θα πατάξω το ψεύδος και μετά όλα τα αρρωστημένα μυαλά θα τα κατευθύνω προς εσένα για να ξαναγεννηθούν!
Ειλικρίνεια – Και πως θα το κάνεις αυτό;
Οργή – Καλά, δε βλέπεις επεισόδια, δε βλέπεις διαδηλώσεις, μέχρι το θάνατο οδηγήθηκαν αθώοι επειδή τα μυαλά θόλωσαν, το οξυγόνο χάθηκε! Δε βλέπεις ότι βγήκα στην επιφάνεια;
Ειλικρίνεια – Εγώ πότε θα βγώ;
Οργή – Δε ξέρω πότε αλλά σίγουρα θα βγεις acapella (by Kelis). ACAPELLA Ειλικρίνειά μου ACAPELLA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου