Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

OLD STAR - Hey, Soul Sister (by Train)

Κι τότε, η πολιτική (ΚΗ) είπε στον πολίτη (ΤΗ) :
ΚΗ - Σ' αγαπώ, Μ' αγαπάς;
ΤΗ - Δείξε μου τη φίλη σου να σου πω ποια είσαι!
ΚΗ - Να η φίλη μου, έρχεται!
Η διαφθορά (ΡΑ) κατέφθασε και φάνηκε να θέλει να πάρει μέρος στη συζήτηση, τότε ο πολίτης τρομαγμένος από ζήτησε αμέσως συμπαράσταση από την ηθική (ΙΚΗ)
ΤΗ - Για να σας απαντήσω θα συμβουλευτώ την ηθική!
ΡΑ - Μα θα σου κάνουμε ένα κράτος δικαίου!
ΤΗ - Και ποιος θα σας ελέγχει;
Τότε η Πολιτική (ΚΗ) κοίταξε τη Διαφθορά (ΡΑ) και απάντησε:
ΚΗ - Κανείς! Φυσικά πρέπει να με εμπιστευτείς!
Τότε η Ηθική (ΙΚΗ) συμβούλεψε τον πολίτη:
ΙΚΗ - Κάλεσε το ΔΝΤ (IMF) πολίτη φίλη μου κι αν μετά τις αποκαλύψεις που θα προκύψουν, θέλεις τη φιλία της τότε δώσε τη ψήφο σου στην Πολιτική (ΚΗ)
ΚΗ - Μη! Μη καλέσεις το ΔΝΤ!
ΡΑ - Μη! Μη θα με αποδυναμώσει!
ΤΗ - Τόσα χρόνια το κάνεις εσύ Πολιτική (ΚΗ) και πληρώνω, τώρα ας το κάνω εγώ κι ας πάλι πληρώνω!
Η Διαφθορά (ΡΑ) άρχισε να απομακρύνεται τρέχοντας προς το εξωτερικό, ενώ ο Πολίτης (ΤΗ) συνέχιζε:
ΤΗ - Στο κάτω, κάτω της γραφής τουλάχιστο τώρα τα χρήματα που θα δίνω θα έχουν αξία!
Μετά από αυτά ο Πολίτης (ΤΗ) σηκώθηκε τους γύρισε την πλάτη κι έφυγε.
Η Πολιτική (ΚΗ) έμεινε μόνη να κοιτά την Ηθική (ΙΚΗ) που καθόταν απέναντί της κι αισθανόταν νικήτρια καθώς είχε κερδίσει τη Διαφθορά (ΡΑ).
ΙΚΗ - Και τώρα οι δυο μας!
ΚΗ - Θέλεις να γίνουμε φίλες; Θέλεις να γίνεις η Soul Sister μου;
ΙΚΗ - Hey, Soul Sister (by Train) κι ένα κρυφό χαμόγελο έκανε την εμφάνισή του στο πρόσωπό της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου