Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

OLD STAR - We are out of time, we only got "4 Years" όχι "4 minutes by Madona & Timberlake"

Επισκέφτηκε ο Έλληνας ένα medium τη Madona να του πει τη μοίρα του και το ριζικό του. Καθώς κοιτούσε τη στρογγυλή μπάλα η Madona τρόμαξε!
- Τέρμα ο φραπέ, τέρμα ο φρέντο, τέρμα το τσίπουρο, βλέπω… βλέπω… βλέπω…
- Τι βλέπεις;
- Επιστροφή στη φύση, βλέπω δενδροφύτευση!
- Καλά πως γίνεται αφού είμαστε στην Αθήνα
- Φύγε όσο είναι καιρός και μη κοιτάξεις πίσω σου
- Τι εννοείς; Μου ζητάς αποκέντρωση τώρα και μου λες να ξεχάσω τις καλές μου συνήθειες;
- Αν έχεις ανάγκη να δουλέψεις μόνο στη φύση θα αισθανθείς καλύτερα! Εδώ στην Αθήνα (φώναξε με τρομερή φωνή) θα πεις τη δουλειά δουλεία!
Τότε ο Έλληνας τρόμαξε και σηκώθηκε να φύγει.
- Πρόσεξε Έλληνα! του είπε η Madona στο σημείο που βρίσκεσαι δεν πρέπει να σε τρομάζει το μέλλον, αρκεί να αλλάξεις πορεία και να μη ξανακάνεις τα λάθη του παρελθόντος
- Τι σου χρωστάω; Ρώτησε αδιάφορα ο Έλληνας έτοιμος να φύγει τίποτα πλέον δε φαινόταν να τον αγγίζει.
- Δε θέλω ρευστό τώρα! Άλλωστε δεν έχεις! ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ μου χρωστάς! Και θα περιμένω να τις εξοφλήσω όταν ανακάμψει το οικονομικό ηθικό σου. Δέξου λοιπόν τις συμβουλές μου ως ρευστά διαθέσιμα για τις τρέχουσες ανάγκες σου και φρόντισε You’ve got 4 years, 4 years to save yourself! Otherwise, εξοφλώ τώρα τις ομολογίες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου