Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

OLD STAR - To do vote? Or to DNT vote? Ε! Επιτέλους ψήφισε for "ONCE" θετικά by Diana Vickers

Εν μέσω κρίσης ένας πλούσιος συζητά με έναν φτωχό σχετικά με το νομοσχέδιο:
- Εγώ το ψηφίζω!
- Εγώ το καταψηφίζω!
- Θα χρεοκοπήσαμε όλοι αν είχαμε τα μυαλά σου!
- Πλανάσαι οικτρά φίλε μου! Το θέμα είναι ποιος θα χρεοκοπήσει. Το νομοσχέδιο λέει ότι αν χρεοκοπήσουμε εμείς δε θα χρεοκοπήσει η χώρα ενώ αν δε χρεοκοπήσουμε εμείς θα χρεοκοπήσει η χώρα. Ε!! Λοιπόν εγώ δε θέλω να χρεοκοπήσω! Όσο για τη χώρα δε με νοιάζει, όλο και κάποιος θα βρεθεί να της δανείσει έστω και με απεχθείς όρους!
- Ξεχνάς ότι με την καταψήφιση του νομοσχεδίου υπάρχει περίπτωση και να χρεοκοπήσουμε και να χρεοκοπήσει η χώρα;
- Ξεχνάς ότι με την ψήφιση του νομοσχεδίου σώζεται μόνο η χώρα κι όχι εμείς;
- Εγώ κοιτάω το σύνολο ενώ εσύ κοιτάς μόνο τον εαυτό σου
- Γι’ αυτό κι εγώ θα τρώω όταν εσύ θα πεινάς!
- Ναι αλλά ποιος θα σου μαγειρεύει; Σε περίπτωση χρεοκοπίας της χώρας όλοι θα είμαστε ίσοι κι όμοιοι απλά χρεοκοπημένοι εντός Ελλάδας και τότε θα φανεί η αξία του εργάτη!
Έμεινε να σκέφτεται ο πλούσιος και τότε σχεδόν σαν να αναρωτιότανε!
- Μήπως τελικά να ψηφίσω το νομοσχέδιο;
- Ε! Επιτέλους ψήφισε for "ONCE" in your life θετικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου