Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Δεν κάνω διακοπές (by NIVO)

- Μπαμπά τι γίνεται; γιατί δεν πάμε διακοπές; πάλι εμείς μόνο θα μείνουμε πίσω;
Εμείς θα σώσουμε τη χώρα;
- Κοίτα παιδί μου κάτι η ακριβή βενζίνη, κάτι η καθόλου βενζίνη στα πρατήρια, κάτι που οι κινητοποιήσεις τελειωμό δεν έχουν, κάτι που το επάγγελμά μου ανοίγει, κάτι τα χρέη, κάτι...
- Έλεος πατέρα, κόφτο λίγο!
- Πως παιδί μου; Δε βλέπεις ότι φέτος όλη η γειτονιά μας δεν πάει διακοπές; Δες το θετικά, με την κρίση δε θα είμαστε μόνοι μας στην Αθήνα!
- Ναι, εμείς και οι αλλοδαποί!
- Ποιοι αλλοδαποί παιδί μου δε βλέπεις ότι μας εγκαταλείπουν κι αυτοί ελλείψει εργασίας!
- Μα άκουσα Βουλγάρικα μπαμπά λίγο πιο κάτω από το σπίτι μας!
- Χα! είναι γιατί αυξήθηκαν οι αφίξεις από τη Βουλγαρία κατά 20%!
- Δηλαδή τουρίστες ήτανε;
- Ναι παιδί μου! Δεν το βλέπεις; Ανατρέπονται τα πράγματα! Τώρα οι Βούλγαροι τουρίστες θα μας επισκέπτονται γιατί εμείς δε θα μπορούμε οικονομικά να πάμε εκεί! Χα! Άσε που μέχρι τώρα Βούλγαροι ερχόταν να δουλέψουν στην Ελλάδα! Τώρα οι Έλληνες θα τρέχουν να βρουν καμιά δουλειά στη Βουλγαρία!
- Νιώθω φτωχός μπαμπά!
- Φτωχός παιδί μου πλην όμως Αθηναίος! Γι' αυτό θα τραγουδάς χαλαρά! "Δεν κάνω διακοπές!" (by NIVO)
- Παλιό!!!! μπαμπά αλλά ...καλό!!!! Σκέφτομαι να την κάνω για επαρχεία!!!!
- Που ξέρεις?? Για τον απλό εργάτη ίσως να είναι καλύτερα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου