Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Far from everything (by Mark Angelo feat. Shaya)

- μπαμπά να περάσω πανεπιστήμιο;
- γιατί θα βρεις δουλειά;
- στο μέλλον λέω απλά να είμαι κατοχυρωμένος!
- κι εγώ πότε θα εισπράξω τα χρήματα που θα σου έχω δώσει - επενδύσει στη μόρφωσή σου;
- ποτέ μάλλον! γιατί δεν εξαρτάται από εμένα!
- αλλά πάλι και έτσι εντελώς ανειδίκευτος τι θα κάνεις!
- να λέω να μάθω μία τέχνη πχ να φτιάχνω παπούτσια! Που ξέρεις μπορεί κάτι να προκύψει!
- Το σίγουρο παιδί μου είναι ότι αν δεν ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα κι αν δε γίνουν ξένες επενδύσεις ούτε οι και οι τέχνες θα προχωρήσουν και τότε θα το καταλάβουμε και θα το τραγουδάμε ότι είμαστε Far from everything (by Mark Angelo feat. Shaya)
- μα μπαμπά που ξέρεις, μπορεί να κάνουμε μόνοι μας επενδύσεις χωρίς τρίτους, το θεωρείς απίθανο;
- θεωρώ απίθανο να πετύχουν, γιατί τις τελευταίες δεκαετίες ο Έλληνας δε σπούδασε ούτε για να γίνει επιχειρηματίας, ούτε για να δημιουργήσει θέσεις εργασίας, ούτε για να διαπρέψει ως ιδιώτης
- καλά αυτό το ξέρω! σπούδασε για να γίνει δημόσιος υπάλληλος!
- Ακριβώς!!! Γι' αυτό θα του πάρει λίγο χρόνο η αλλαγή στη νοοτροπία
- και κόστος μπαμπά! και κόστος!
- βέβαια τώρα που το σκέφτομαι ο Έλληνας έχει στις φλέβες του και κάτι ακόμη....
- τι μπαμπά;
- Την ΕΚΠΛΗΞΗ παιδί μου! Γι' αυτό που ξέρεις τελικά μπορεί να μη κοστίσει εμάς πολύ, αλλά κάποιους άλλους Ευρωπαίους! Who knows!
- Who indeed!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου