Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Magic (by B.o.B. feat. Rivers Cuomo)

- Έχω φυσικό πλούτο!!! Έχω αξιοποιήσιμο εργατικό δυναμικό!!! Έχω εκπληκτικές ακτές!!!
Φώναζε η Ελλάδα στο παζάρι.
Ένας γέρος την πλησίασε και καλοκάγαθα της είπε:
- Το ξέρουμε κορίτσι μου αλλά τα βαλάντιά μας δεν μας επιτρέπουν να γνωρίσουμε τις ομορφιές σου! Σκέψου κάτι γι' αυτό κι όταν το φωνάξεις μπορεί να ξανάρθω να τα πούμε!
Πέρασε ο Ιούλιος πέρασε κι ο μισός Αύγουστος και την Ελλάδα επισκεπτόταν πολύ λίγος κόσμος. Τότε κάθισε και σκέφτηκε τα λογάκια του καλού παππούλη που την είχε επισκεφτεί τον Ιούνιο κι έκτοτε δεν τον είχε ξαναδει!Την επομένη δηλαδή στις 16 Αυγούστου βγήκε στο παζάρι και φώναξε:
- Έχω φυσικό πλούτο!!! Έχω αξιοποιήσιμο εργατικό δυναμικό!!! Έχω εκπληκτικές ακτές!!!
και όλα αυτά μαζί σε πολύ χαμηλές πια τιμές!!!!!!
Και τότε άρχισε να γίνεται χαμός από πελατεία στο μικρό της μαγαζάκι! Διπλασιάστηκε η δουλειά της και ήταν τόσο ευχαριστημένη που συνεχώς σιγοτραγουδούσε. Ξάφνου εμφανίστηκε μέσα στο πλήθος ο παππούλης. Αμέσως έτρεξε και τον αγκάλιασε με χαρά:

- Magic! Magic! του τραγούδησε (by B.o.B. feat. Rivers Cuomo) κι εκείνος ευχαριστημένος της απάντησε:

- Είδες που ενώ με τις χαμηλές τιμές πίστευες ότι θα
μειωθούν τα έσοδά σου, τελικά τα έσοδά σου αυξήθηκαν;
Είναι θέμα πελατείας παιδί μου όχι μαγείας!

Και τότε γέλασαν και οι δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου