Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

OLD STAR - ΌΛΑ ΚΑΛΑ (By Σάκης Ρουβάς)

Όταν ο Θεός προσγειώθηκε στη χώρα των Ελλήνων, συνάντησε έναν παππού, έναν πενηντάρη και έναν τριαντάρη.

- Καλώς τον ξένο! (Είπε ο παππούς.) Κάτσε μαζί μας, να κεράσω!

- Όχι παππού, άσε εγώ θα κεράσω αυτή τη φορά! (Είπε ο 50άρης.)

- Όχι, όχι, είναι καιρός να κεράσω εγώ! (Είπε ο 30άρης.)

Μη τσακώνεστε! (Είπε ο Θεός.) Θα καθήσω μαζί σας, αλλά θα με κεράσει αυτός που θα απαντήσει σωστά στην ερώτηση κι από εμένα μετά θα έχει αντάλλαγμα:

Πως θα είναι η οικονομία της Ελλάδας μετά την κρίση, και γιατί;

- Εύκολα μας βάζεις ξένε! (Είπε ο παππούς.) Εγώ πιστεύω ότι η Ελλάδα θα πτωχεύσει, θα φύγει από τη ζώνη του ευρώ, θα γυρίσει στη δραχμή κι εμείς θα συνεχίσουμε να έχουμε την ίδια νοοτροπία, οπότε κι ως παλιός πολιτικός σου εγγυώμαι ότι θα συνεχίσουμε να τρώμε με τα χρυσά κουτάλια το δημόσιο χρήμα που θα μας δανείζουν.

- Δεν είναι έτσι παππού, (Είπε ο 40άρης) Συγνώμη που αντιδρώ, και ξέρεις πόσο σε εκτιμώ! Πρότυπό μου είσαι! Έπειτα ξέρεις ότι θα ήθελα να συνεχίσει το υπάρχον καθεστώς, γιατί με βολεύει! Άκου λοιπόν ξένε, εγώ πιστεύω ότι η χώρα πρώτα θα ταλαιπωρηθεί, θα μας τα κόψουν όλα, θα γυρίσουμε στον τρόπο ζωής που είχαμε στο παρελθόν. Θα πιστέψουμε ότι είμαστε φτωχοί και στο τέλος θα βγούμε κι από την ευρωζώνη, γιατί εμείς δεν αλλάζουμε νοοτροπία όσο κι αν θέλουν να μας αλλάξουν! Χρόνια τώρα είμαι πολιτικός, πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε να τρώμε δημόσιο χρήμα όχι με χρυσά ούτε με ασημένια αν θέλεις, αλλά με επάργυρα κουτάλια σίγουρα!

Ο 30άρης δε μιλούσε. Πες μου κι εσύ την άποψή σου! (τον ρώτησε ο Κύριος)

- Εγώ τα πράγματα τα βλέπω λίγο πιο άσχημα όσον αφορά εμάς τους πολιτικούς και λίγο πιο καλά για το μέλλον της οικονομίας, αλλά φοβάμαι ότι οι απόψεις μου θα δυσαρεστήσουν τους φίλους μου! Νομίζω ότι εμείς οι πολιτικοί και η επιρροή μας θα μειωθεί δραματικά! Δε θα μπορούμε καθόλου να φάμε δημόσιο χρήμα γιατί θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να το βρούμε, αφού ούτε θα μας το χορηγούν εύκολα οι τράπεζες, ούτε θα συνεχίσουν να έρχονται έτσι οι επιχορηγήσεις. Ενώ οι οικονομική δραστηριότητα θα συνέλθει, και θα καταλάβει ότι δε μας έχει πια ανάγκη αλλά εμείς θα έχουμε ανάγκη αυτήν. Έτσι βλέπω σε λίγα χρόνια όλοι να μιλούν για το θαύμα της Ελληνικής οικονομίας αλλά μόνο εμείς οι πολιτικοί δε θα χαιρόμαστε γι’ αυτό γιατί θα έχουμε χάσει όλα μας τα προνόμια!

Όλοι αλληλοκοιτάχτηκαν, τότε ο Θεός μίλησε! Εσύ μικρέ είσαι μεγάλος πολιτικός τώρα θα με κεράσεις εσύ και σε λίγα χρόνια, θα σε κεράσω εγώ! Σύμφωνοι;

- Σύμφωνοι! (είπε ο 30άρης)

- ΌΛΑ ΚΑΛΑ!!! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ!!! ΌΛΑ ΚΑΛΑ!!! ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!! ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΟΠΟΥ ΝΑ’ ΝΑΙ!!! (By Σάκης Ρουβάς) (τραγούδησε ο Θεός κι ευχήθηκε) Στην υγεία σας Έλληνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου