Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Δεν Έχει Η Κόλαση Φωτιές (by Πασχάλης Τερζής)

- Μαμά γιατί δε δουλεύει το δημόσιο;
- Πολλά λέγονται..., τα περισσότερα ψέματα είναι..., αλλά εγώ εμπιστεύομαι τα αποτελέσματα της απογραφής!
- Δηλαδή;
- Άκου παιδί μου απεδείχθη ότι οι ΠΕ (Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης) δηλαδή οι κατά βάση εξειδικευμένοι είναι 39%, περίπου όσοι είναι και οι ΔΕ (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) με τους ΥΕ (Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης). Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη ότι οι ΔΕ έχουν πάρει μεγαλύτερη αξία & χρήμα (βλέπε καθαρίστρια τέως γκόμενα στο Υπουργείο Οικονομικών παίρνει 1000€ για την πλάκα επιπλέον επίδομα) από του ΠΕ, τότε εύλογα οι ΠΕ δε δουλεύουν γιατί νιώθουν σαν να τους κοροϊδεύουν! Έτσι μετά ζητούν φακελάκι γιατί απλά αξιολογούν τους εαυτούς τους περισσότερο από τους καθαριστές!
- Τώρα κατάλαβα το σύστημα αποδοχών τους χάλασε!
- Ναι! Μωρό μου, γιατί δε μπορεί να σκας ένα σκασμό λεφτά στην πανεπιστημιακή και μεταπτυχιακή εκπαίδευση, κι όταν μπαίνεις στο δημόσιο να αντιμετωπίζεσαι μισθολογικά σαν να έχεις τελειώσει λύκειο!
- Κουράστηκα μαμά! Πιστεύεις ότι αυτό θα αλλάξει δε θα πληρώνουμε πια φακελάκι;
- Ναι παιδί μου, ειδικά εάν αποστρατευτούν 45.000 περίπου δημόσιοι υπάλληλοι με αξιώματα ηλικίας άνω των 60 το δημόσιο θα αρχίσει να καθαρίζει!
- Αχ ναι μανούλα μου,... γιατί αν για μας τώρα το δημόσιο=κόλαση σε ότι συναλλαγή έχουμε μαζί του, ελπίζω να αρχίσουμε να τραγουδάμε στο μέλλον: Δεν Έχει Η Κόλαση Φωτιές (by Πασχάλης Τερζής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου