Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Mine (by Taylor Swift)

- Μπαμπά τι κοινό έχουν οι Έλληνες με τους Ισραηλινούς;
- Γιατί ρωτάς παιδί μου;
- Μπαμπά θέλω απάντηση όχι υπεκφυγές! Τι κοινό έχουν οι Έλληνες με τους Ισραηλινούς!
- Ξέρω κι εγώ παιδί μου; Μουσουλμάνους γείτονες!
- Κι αυτό είναι καλό;
- Χα! Αυτό είναι καλό παιδί μου μόνο όταν οι μουσουλμάνοι δεν είναι φανατικοί Ισλαμιστές!
- Άρα το κοινό μας είναι ότι έχουμε φανατικούς Ισλαμιστές γείτονες!
- Ε!! Δεν είναι όλοι φανατικοί!
- Εμείς οι Έλληνες μπαμπά τώρα που δεν είμαστε και όλοι Χριστιανοί παρά μόνο απλοί fans νομίζω περνάμε καλύτερα!
- Πράγματι παιδί μου, τελικά καλύτερα να είσαι μόνο fan κι όχι fanatic-ος!
- Ο φανατισμός είναι κακός σύμβουλος μου είχες πει μπαμπά το θυμάμαι!
- Μπράβο παιδί μου είσαι Mine (by Taylor Swift) το αξίζεις και σου το τραγουδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου