Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Fabulous (by Άννα Βίσση)

- Δίνεις ελπίδες στην ασθενή όπως τη βλέπεις;
Ρώτησε η Πανεπιστημιακή γιατρός "Ισραηλινή Οικονομία" την εκπαιδευόμενη "Γερμανική Οικονομία" αναφορικά με την "Ελληνική Οικονομία" που κείτονταν μπροστά τους μισολιπόθυμη.
Τότε η "Γερμανική Οικονομία" της απάντησε:
- Κοιτάξτε εγώ δεν πιστεύω σε θαύματα, οπότε και συντηρητικά νομίζω ότι μπορεί και σύντομα να ξεψυχήσει!
- Μήπως πρέπει να λάβεις υπόψη και το γεγονός ότι είναι μικρή ηλικιακά και με δυνατά όργανα;
- Καταλαβαίνω θέλετε να μου πείτε ότι δεν είναι ώριμη αρκετά οπότε μπορεί να ορθοποδήσει!
Έμειναν καθηγήτρια κι εκπαιδευόμενη για λίγο αμίλητες! Τότε η εκπαιδευόμενη ρώτησε:
- Εσείς τι πιστεύετε;
- Ούτε κι εγώ πιστεύω στα θαύματα αλλά ... βλέπω μια ασθενή νεαρή, όμορφη, με δίψα για ζωή, με δυνατά ζωτικά όργανα που απλά χρειάζονται βοήθεια να οργανωθούν ανά μεταξύ τους για να λειτουργήσουν! Έπειτα είναι και το ότι αν την αναλάβω και τη βοηθήσω να ξεπεράσει την κρίση θα μου είναι υπόχρεη, θα με εξυπηρετεί στο μέλλον και μέρος του προϊόντος της θα μου ανήκει. Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη ότι θα μου κάνει και καλή διαφήμιση κατά την μετά κρίση εποχή, αλλά και το γεγονός ότι αυτή η επέμβαση δε θα μου κοστίσει ιδιαίτερα ακόμα κι αν αποτύχει, γιατί τώρα η "Ελληνική Οικονομία" έχει χάσει την αξία της αφού οι περισσότεροι τη θεωρούν νεκρή, νομίζω ότι ουσιαστικά δε ρισκάρω τίποτα να τη βοηθήσω! Γιατί εν ζωή θα μου προσφέρει πολλά! ΜΜΜ!!!!
- Δηλαδή θα την αναλάβετε ως γιατρός;
- Τώρα που το σκέφτομαι! Σαφώς! Εννοείται!
- Άρα αφού την αναλαμβάνετε εσείς θα επιβιώσει μια χαρά! Ε!!! Μήπως με θέλετε βοηθό στην επέμβαση που θα κάνετε;
Τότε η "Ισραηλινή Οικονομία" γύρισε και κοίταξε τη μαθητευόμενη "Γερμανική Οικονομία" κι απάντησε αινιγματικά:
- Γιατί όχι; Με μία ρήτρα! Αν πετύχει η επέμβαση θα επωφεληθείς κι εσύ! Αν αποτύχει η επέμβαση όλη η αποτυχία θα χρεωθεί σε σένα, είμαι σαφής;
- Μάλιστα απάντησε η "Γερμανική Οικονομία" κι έπιασε χαρούμενη το νυστέρι δίχως να καταλάβει την παγίδα που στήθηκε!
- Fabulous (by Άννα Βίσση) σιγοτραγούδησε η "Ισραηλινή Οικονομία"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου