Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

OLD STAR - Dynamite (by Taio Cruz)

- Πατέρα τι γίνεται χτίζεται στο σημείο μηδέν... τζαμί;
- Ναι παιδί μου έτσι ακούγεται!
- Γιατί για να θυμόμαστε τους βομβιστές; Μήπως να τους κάναμε και τάφο!
- Όχι παιδί μου σαν κίνηση καλής θέλησης τύπου...
- Ναι, ναι τύπου "Είμαστε large και το ...βλέπετε"
- Μη το κοροϊδεύεις παιδί μου, δεν είναι σωστό! Άλλωστε το αποφάσισε ο Μπαράκ!
- Good decision! good! for whom????
- Από θρησκευτικής άποψης για όλους παιδί μου, άλλωστε σκέψου εκεί τάφος είναι πια όχι κάτι το ιδιαίτερο για τους μη μουσουλμάνους, άσε που είναι και μολυσμένο σημείο! Οι δε μουσουλμάνοι θα χαρούν και θα κάνουν την εμφάνισή τους όχι σαν κλέφτες αλλά σαν κύριοι για να παρακολουθούν τη λειτουργία τους.
- Χα! Έτσι θα τους ελέγχουν πιο εύκολα!
- Σίγουρα! Και θα αποδείξει και τη βοήθειά του προς τους αδύναμους ο Μπαράκ!
- Από ποιας άποψης δηλαδή χαλάει η μαγιά!
- Σκέψου παιδί μου πόσες κατασκευαστικές κάναν σχέδια γι' αυτό το σημείο και ...
- Την πάτησαν! Τι σημείο τελικά κι αυτό; Σκέτος Dynamite (by Taio Cruz)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου