Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Dynamite (by Taio Cruz)

H ΕΤΕ συζητά με τον μπαμπά της τον Προβόπουλο:

- Μπαμπά έχω stress!

- Γιατί παιδί μου;

- Γράφω test!

- Και φοβάσαι ότι δε θα το περάσεις;

- Δε λέω και διαβασμένη είμαι, και κεφαλαιακή επάρκεια έχω, αλλά…

- Έχεις και stress!

- Δε ξέρω τα θέματα, βέβαια διάβασα τα περσυνά θέματα των USA Banks stress test! Και τα ήξερα όλα! Ξέρεις γι’ αυτό φοβάμαι περισσότερο! Τα δικά μας Ευρωπαϊκά stress tests θα είναι σίγουρα πιο αυστηρά και πιο δύσκολα από τα Αμερικάνικα!

- Εγώ παιδί μου είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις!... Κι άσε του Αμερικανούς αναλυτές να υποβαθμίζουν την αξία των Ευρωπαϊκών stress tests! Εμένα άλλο με ανησυχεί εσύ θα τα περάσεις τα stress tests, μήπως καμιά άλλη ελληνική τράπεζα δεν τα περάσει! Η ΑΤΕ με ανησυχεί!

- Έχουν δίκιο οι φήμες μπαμπά γιατί τα δεδομένα της δεν είναι και τα καλύτερα στον Ελληνικό τραπεζικό χώρο!

- Βέβαια και στη χειρότερη των περιπτώσεων θα κάνει Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, οπότε δεν ανησυχώ ουσιαστικά! Περισσότερο για το κύρος μας στο εξωτερικό! Εσύ πάντως παιδί μου ΕΤΕ θα σκίσεις! Δεν είσαι τυχαία άλλωστε η Dynamite (by Taio Cruz) του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου