Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Un-thinkable (by Alicia Keys)

- Μπαμπά κάπου άκουσα ότι για πρώτη φορά μετά από καιρό εμφανίσαμε πλεόνασμα!
Είναι αλήθεια;
- Ναι παιδί μου λέγεται για την ακρίβεια "Πρωτογενές Πλεόνασμα στον Κρατικό Προϋπολογισμό" και το ΓΛΚ είχε να το δει από το 2007!
- Ναι μπαμπά αλλά γιατί 59 εκ € είναι οριακά;
- Αχ παιδί μου κοίτα: τα καθαρά κρατικά έσοδα έφτασαν τα 4,039 δισεκατομμύρια και οι πρωτογενείς δαπάνες δεν ξεπέρασαν τα 3,980 δισ. ευρώ. Η διαφορά τους είναι 59! Τόσο απλά!
- Αξίζει να χαρώ μπαμπά;
- Όχι πολύ παιδί μου γιατί κι αυτά τα 59 εκ € τα κατάπιε η μαύρη τρύπα του δημοσίου χρέους που είναι μόνο για τον Ιούνιο 334εκ € τόκοι από δάνεια του παρελθόντος!
- Ε! Πια πότε θα σταματήσουμε να πληρώνουμε τα σπασμένα που μας άφησαν οι παλαιότερες γενιές μπαμπά;
- Δε ξέρω παιδί μου αλλά μην ανησυχείς κι εμείς τόσα χρόνια το χρέος το κουβαλάμε αλλά απλά δεν το καταλαβαίναμε γιατί κάναμε κακοδιαχείριση και κανείς δε μας έλεγε τίποτα! Κοίτα δες το θετικά! Τουλάχιστο τώρα, σε ολόκληρο το α’ εξάμηνο φέτος παρουσιάζει συνολικά πρωτογενές έλλειμμα μόλις 600 εκατ. ευρώ, έναντι ... 5,7 δισ. στο α΄ εξάμηνο πέρυσι!
- Άρα μας μένει να δούμε και το Β' εξάμηνο, έτσι δεν είναι!
- Δε σου κρύβω παιδί μου ότι το φοβάμαι λίγο το Β' εξάμηνο γιατί μένει να δούμε τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ υποχρεώσεις του κράτους! Φοβάμαι μην είναι όπως λέει και το τραγούδι "Un-thinkable" (by Alicia Keys)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου