Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Το καλοκαίρι μου (by Μιχάλης Χατζηγιάννης)

- Μπαμπά τι είναι το "μεταφορικό ισοδύναμο";
- Παιδί μου, είναι πολιτική εναρμόνισης των εισιτηρίων των θαλάσσιων μεταφορών με αυτή των χερσαίων, με κριτήριο τη χιλιομετρική απόσταση, καθώς και με την παροχή αναλόγου επιπέδου υπηρεσιών, η οποία όπου έχει εφαρμοστεί στην Ευρώπη μείωση το κόστος μεταφοράς των κατοίκων των νησιών στο 1/10 του σημερινού.
- Που εφαρμόστηκε πρώτα;
- Στη Γαλλία εφαρμόζεται εδώ και 3 δεκαετίες παιδί μου με εξαιρετικά αποτελέσματα!
- Εμείς γιατί δεν το εφαρμόζαμε τόσα χρόνια;
- Γιατί δε συμφέρει τις ακτοπλοϊκές μας εταιρίες και γιατί πρώτα από την Ευρώπη πήραμε τσ κακά όχι τα καλά!
- Άρα δηλαδή τω΄ρα που ζοριζόμαστε είναι για να αποβάλουμε τα κακά που πήραμε και να αρχίσουμε να απορροφούμε τα καλά της Ευρώπης;
- Ακριβώς!
- Μπαμπά το μεταφορικό ισοδύναμο ως πολιτική εφαρμόζεται μόνο σε άγονες γραμμές;
- Όχι παιδί μου είναι παντού χρήσιμο και αναγκαία βάση για ανάπτυξη όπως και στις γραμμές Αργοσαρωνικού και Κυθήρων!
- Εάν εφαρμοστεί θα καταφέρουμε να πάμε διακοπές κι εμείς μπαμπά!
- Ναι παιδί μου και το τότε θα το τραγουδώ γιατί τότε θα φτιάξει "Το καλοκαίρι μου" (by Μιχάλη Χατζηγιάννη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου