Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Θάρρος ή Αλήθεια (by Tamta feat Sakis Rouvas)

Α - Παιδί μου εσύ τι πιστεύεις; Γιατί μειώθηκαν οι αριστούχοι στις Πανελλαδικές 2010;
Β - Γιατί κουράστηκαν μπαμπά!
Α - Να δίνουν εξετάσεις;
Β - Να σκέφτονται: γιατί να πάω καλά, Να περάσω σε μία σχολή και να βγω άνεργος; Να μην έχω ασφάλιση; Να μη βγω σε σύνταξη; Να μην έχω υψηλό >700€ ελάχιστο όριο αποδοχών ή σύνταξης;, να...
Α - Κουράστηκα κι εγώ παιδί μου! Μα ... τίνος παιδί είσαι και βγήκες τόσο έξυπνο;
Β - Του άλλου σου εαυτού, του κρυμμένου, του θαμμένου, του ευλογημένου ... που ξέχασες αφότου ξεκίνησες να δουλεύεις ως κλητήρας στη Βουλή μπαμπά! Θέλει Θάρρος η Αλήθεια (by Tamta feat Sakis Rouvas) μπαμπά κι εσύ το έχασες ή το ξέχασες κάπου στην καθημερινότητά σου ... μπαμπά! Γι' αυτό αναρωτιέσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου