Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Όντως (By Έλλη Κοκκίνου feat Υποχθόνιος)

A - Γιατί τόση λιτότητα στην Ευρώπη μπαμπά;
Β - Για να μειωθεί το έλλειμμα παιδί μου!
Α - Όντως (By Έλλη Κοκκίνου feat Υποχθόνιος) , αλλά θα αυξηθεί η ανεργία!
Β - Για να πέσει το κόστος των εργαζομένων παιδί μου!
Α - Όντως , αλλά θα μειωθεί η κατανάλωση!
Β - Για να πέσουν και οι τιμές των προϊόντων παιδί μου!
Α - Όντως , αλλά θα μειωθούν και οι εισαγωγές!
Β - Για να τις περάσουν σε όγκο οι εξαγωγές παιδί μου!
Α - Όντως , αλλά πέφτει και το ευρώ!
Β - Για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί παιδί μου!
Α - Όντως , αλλά οι τράπεζες δε θα αντέξουν μπαμπά!
Β - Θα αντέξουν παιδί μου, κοίτα πως σιγά σιγά τακτοποιούνται οι συνεργασίες τους, πως μπαίνουν ξένοι θεσμικοί επενδυτές, πως προχωρά και η αναδιάρθρωση του χρέους! Όλα πάνε καλά! Απλά θέλει υπομονή το πράγμα είναι σε διπλωματικό επίπεδο! Σχεδιάζεται η εφαρμογή του!
Α -Όντως , αλλά εμείς θα δουλεύουμε περισσότερο και θα πληρωνόμαστε λιγότερο, σαν τους Κινέζους!
Β - Τώρα το κατάλαβες παιδί μου! ΓΙΑΤΙ? ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ???????
Αν δε γίνουμε ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ -όπως δηλαδή σχεδιάζεται να γίνουμε-,... τότε θα γίνουμε ΚΙΝΕΖΟΙ κι αυτό είναι χειρότερο! ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου