Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ (by Γιώργος Μαζωνάκης)

A - Μπαμπά θέλω να ψωνίσω τώρα!
Β - Όχι τώρα... αργότερα παιδί μου στις εκπτώσεις!
Α - Μα δε θέλω ρούχα!
Β - Τι θέλεις δηλαδή;
Α - Μετοχές! Άκουσα ότι είναι σε εξευτελιστικές τιμές!
Β - Δεν έχουμε λεφτά για μετοχές παιδί μου!
Α - Μα έχουμε λεφτά για ρούχα, πως γίνεται αυτό;
Β - Εννοώ ότι δεν έχουμε λεφτά για χάσιμο παιδί μου!
Α - Γιατί μπαμπά; Ακόμα να καταλάβεις ότι όταν σου λένε στο χρηματιστήριο αγόρασε εννοούν πούλησε και το αντίστροφο;
Β - Γι' αυτό πιάστηκα κορόιδο, λες;
Α - Μπορείς να ξεπιαστείς τώρα;
Β - Τώρα δε μπορώ παιδί μου, γιατί τώρα τα έχασα τα λεφτά, που να ήξερα ότι εσύ θα μου άνοιγες τα μάτια ;
Α - Λάθος ανθρώπους εμπιστεύτηκες μπαμπά! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ! ΕΓΩ ΟΜΩΣ, Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ (by Γιώργος Μαζωνάκης) & Η ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου