Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

OLD STAR - Όχι Εγώ (by Μύρωνα Στρατή)

- Μπαμπά διάβασα κάπου ότι στο μέλλον ένα χάπι θα μου κόβει την όρεξη! Ισχύει;
- Ποια όρεξη παιδί μου!
- Την όρεξη για τροφή μπαμπά! Υπάρχει κι άλλη;
- Ε! είσαι μικρή ακόμα, θα καταλάβεις όταν θα μεγαλώσεις!
- Άκου να μάθεις: <Η αιμοπρεσίνη μπορεί να αξιοποιηθεί και για την αποτοξίνωση από το αλκοόλ, καθώς και από άλλες εθιστικές ουσίες, δεδομένου ότι «δεσμεύει» τα λεγόμενα κέντρα επιβράβευσης του εγκεφάλου, εκείνα δηλαδή που δημιουργούν το αίσθημα της απόλαυσης>
- Επικίνδυνο μου ακούγεται! Το ψιλοφοβάμαι!
- Άκου και τη συνέχεια:<Είναι ήδη γνωστό ότι τα κέντρα επιβράβευσης του εγκεφάλου επηρεάζουν την όρεξή μας για φαγητό, με αποτέλεσμα πολλές φορές να τρώμε όχι επειδή το έχει ανάγκη ο οργανισμός μας, αλλά από λαιμαργία. Η αιμοπρεσίνη, ωστόσο, αναχαιτίζει αυτούς τους παράγοντες και μειώνει σημαντικά την επιβράβευση από την κατανάλωση περιττών τροφίμων.>
- Μισό λεπτό για τη λαιμαργία κυρίως μιλάει όχι γενικά την όρεξη! Τώρα ανακουφίστηκα!
Αλλά ποιος τα λέει αυτά;
- ο δρ Ντοντ & ο δρ Λακμαν, μπαμπά!
- Α! Κατάλαβα από τα επίθετα να καταλάβεις κι εσύ παιδί μου, ο δρ Don't και ο δρ Lakizo tin oreksi mou!
- Μα τι λες μπαμπά;
- Ξέρω εγώ παιδί μου, δεν αλλάζω εγώ συνήθειες επειδή το λένε αυτοί! Εγώ τραγουδώ: Όχι Εγώ (by Μύρωνα Στρατή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου