Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

OLD STAR - Οικονομία Καναρίνι VS Οικονομία Καρδερίνα σημειώσατε 1 για την Ελλάδα

- Ευρώπη δεν ανήκω στο κλουβί!!!
Γεννήθηκα για να είμαι ελεύθερη!!!
Είμαι μια καρδερίνα!!! Φώναξε με ζήλο η Ελλάδα.
- Όχι!!! Ελλάδα μου είσαι καναρίνι, συνήθισε το κλουβί σου γιατί ελεύθερη δε μπορείς να επιβιώσεις!!! Τη συμβούλεψε η Ευρώπη.
- Μα είμαι Δέσμια Νέου Τύπου!!!(ΔΝΤ)
- Δηλαδή εγώ είμαι Δεσμώτης Νέου Τύπου;(ΔΝΤ)
- Δεν Νομίζω Τώρα!!! Εσύ είσαι η Ε.Ε. και θα μοιραστείς την υποχρέωση να με ταΐζεις με το ΔΝΤ (τα δανειακά μου βάρη).
- Άρα λοιπόν να με ακούς, στα πούπουλα θα σε έχω, είσαι το στοίχημα της ανάπτυξής μου!
- Μα αυτή η τροφή (ο Δανεισμός Νέου Τύπου από ΕΕ & ΔΝΤ) είναι λίγο δύσπεπτη!
- Ωωω!!! Ελλάδα – καναρίνι μου δεν παύει να είναι έτοιμη κι εξασφαλισμένη τροφή παρά τη δυσπεψία που σου φέρνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου