Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

OLD STAR - Πως θα μετατραπεί ένα κράτος «λύκος» σε αρνάκι if you IMF=Invite My Friend

Ένας Ιεραπόστολος συζητάει με ένα πιστό Greco:
Ι- Είσαι Interested My Friend (IMF) για ένα δάνειο με καλό επιτόκιο;
G- Γιατί με ρωτάς; Χρειάζεσαι Invitation My Friend (IMF) για να με δανείσεις;
Ι- Can you meet me Halfway? For a little Strauss Surveillance?
G- I can’t go any further than this!
I want to pay you back, it’s my only wish!
I- Believe Greco my friend! Πίστευε και μη ερεύνα πόσα μου χρωστάς και πώς θα μου τα εξοφλήσεις
G- Σε πιστεύω Ιεραπόστολε, απλά με φοβίζει το άγνωστο!
Ι- Μην ανησυχείς πιστέ μου Greco, άστο πάνω μου, δεν είμαι λύκος εγώ. Είμαι απλώς ιεραπόστολος του ΔΝΤ. Και πίστεψέ με θα δεις μπροστά σου πως θα
ξαφνιαστείς!Wait λοιπόν, you’ll see Black Eyed Peas!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου