Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

OLD STAR - Πως η Automatic παραγωγή παίρνει τη ρεβάνς επί της εισαγωγής στο “Tokyo Hotel”

Στο ραδιόφωνο βρέθηκαν ένα πρωί:
- Εδώ παραγωγή, εδώ παραγωγή, σας ζητώ απεγνωσμένα μηχανισμό στήριξης!
- Εδώ εισαγωγή, εδώ εισαγωγή, ήρθα να καλύψω τα κενά της παραγωγής!
- Δε μπορεί να με απαξιώνεις έτσι… Εγώ δίνω δουλειά στον κόσμο, οι πολίτες που ασχολούνται μαζί μου ζουν με αξιοπρέπεια, μπορεί να μην έχουν πλούτη αλλά είναι χαρούμενοι και χαμογελαστοί.
- Τότε… γιατί σε παράτησαν;
- Διότι τους ξελόγιασες εσύ εισαγωγή μου. Ήρθες σαν Ουκρανή οικονομική και όμορφη, και τους τράβηξες όλους με το μέρος σου μόνο που για να είναι μαζί σου δανείζονται.
- Είμαι τόσο δελεαστική που δε μπορούν να με σταματήσουν. Άλλο πράγμα είναι να λες ότι αυτό είναι made in Greece κι άλλο made in France.
- Τους άφησες να ζουν σε μια ψεύτικη πολυτέλεια με δανεικά και να υποτιμούν αυτά που οι ίδιοι μπορούν να κάνουν μαζί μου!
- Τώρα έχουν θλίψη, όταν αναγκάζονται να με στερηθούν.
- Σε χτύπησα όμως σε ένα σημείο δε μπορείς να το αρνηθείς!
- Ποιο;
- Όταν έγινα αυτόματη Automatic, systematic so dramatic Automatic! Πως το λένε!
- Κατέκτησες αυτούς που αγοράζουν φθηνά ότι παράγεις αυτόματα και συστηματικά εγχώρια.
- Αυτοί οι πολίτες σου έδειξαν ανταγωνίστριά μου εισαγωγή ότι: there’s no real loving you! Why do we love you! Automatic, Systematic, so dramatic, Ye Automatic!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου