Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

OLD STAR - Κρίση με δόση από “ΟΝΕ Republic”

Κάποτε η Ελλάδα ρώτησε την Ευρώπη:
- Θέλεις να γίνουμε φίλες;
- Πώς είπες πως σε λένε;
- Ελλάδα!
- Αρχαία Ελλάδα;
- Όχι!! Είμαι η Νέα!
- Ελλάδα η μια, Ελλάδα κι η άλλη, γιατί όχι! γίνε μέλος του κύκλου μου (Ε.Ε.), απάντησε κρυφο-χαμογελώντας.

Η Ευρώπη προσκαλούσε κάθε πρωί την Ελλάδα στο σπίτι της. Κάθε που έφευγε της έδινε έναν κύβο ζάχαρη (επιδότηση), με τη συμβουλή: «Μη τον χρησιμοποιήσεις τώρα, κράτησε τον γι’ αργότερα.»
Η Ελλάδα δεν υπάκουσε και λαίμαργη ως ήταν, έφτιαχνε καφέ με τη ζάχαρη στο σπίτι της.

Αργότερα, η Ευρώπη αποφάσισε απρόσκλητη να πάει στο σπίτι της Ελλάδας για να δει πως είναι. Η Ελλάδα μόλις άνοιξε την πόρτα πάγωσε. Αφού κάθισαν, η Ευρώπη παρατήρησε τους πίνακες από τρέχουσες φωτογραφίες στους τοίχους. Δεν έβλεπε πουθενά τη δημιουργία υποδομών, την ανάδειξη της γνώσης, την προστασία του περιβάλλοντος, τα χαμόγελα των μικρών παιδιών. Παραξενεύτηκε βλέποντας πλημμύρες, πυρκαγιές, απεργίες, φωτογραφίες με κόσμο να διαμαρτύρεται. Η Ελλάδα το αντιλήφθηκε. Με ντροπή απολογήθηκε:

- Ευρώπη μου, συγχώρα με δεν έκανα ότι μου υπέδειξες, κατανάλωνα τη ζάχαρη κάθε που μου την έδινες. Δεν κράτησα απόθεμα ούτε για να φτιάξω ένα γλυκό να κεράσω τον Ήλιο κι εκείνος θυμωμένος έστειλε τη Βροχή. Μετά ήρθαν οι πλημμύρες του Έβρου και όλα τα παρελκόμενα. Μήπως μπορείς να μου δανείσεις λίγη ζάχαρη ακόμη, να γλυκάνω τον Ήλιο ώστε να σταματήσει τη Βροχή;
- Θα το σκεφτώ Ελλάδα, όμως πλέον θα σου δανείζω ► μόνο όταν θέλω εγώ κι όχι όταν το χρειάζεσαι, ► πολύ μικρότερες ποσότητες ζάχαρης και ► θα σε επισκέπτομαι συχνότερα ώστε να βλέπω αν τηρείς πια τις υποσχέσεις σου
Κατόπιν, σηκώθηκε να φύγει σιγοτραγουδώντας:
You’ve got, ALL THE RIGHT MOVES in all the right places, Ye! You’re going down..!!!

«O. N. E. Republic»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου