Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

OLD STAR - Alors on Dance για να βρεις την πολιτική σου γραμμή με λίγη βοήθεια από “Stromae”

- Να το θυμάσαι Ελλάδα παιδί μου, το να αποκτήσεις την ιδανική τηλεφωνική γραμμή είναι εύκολο, το να αποκτήσεις την ιδανική σωματική γραμμή είναι λιγότερο εύκολο, το να αποκτήσεις την ιδανική πολιτική γραμμή όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο.
- Γιατί μαμά; ρώτησε η Ελλάδα την Ευρώπη.
- Διότι παιδί μου οι πολιτικοί είναι πολλοί, οι αδιάφθοροι πολιτικοί είναι λίγοι, ενώ οι ιδεολογίες που εκφράζουν σχεδόν συγκλίνουν.
- Τότε γιατί άλλους τους λένε σοσιαλιστές, άλλους συντηρητικούς, άλλους κομμουνιστές κλπ;
- Για να μην ασχολείται ο κόσμος με την επίλυση των προβλημάτων του παιδί μου αλλά με την επίλυση των δικών τους προβλημάτων.
- Γι’ αυτό ο Γάλλος φίλος μου “Stromae” στο video clip φαίνεται απελπισμένος;
- Πιθανόν παιδί μου να το κατάλαβε και να στράφηκε στο ποτό και το τραγούδι πριν τη δουλειά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου