Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

OLD STAR - Αντίσταση στο Vertigo με αγάπη από «Muse»

- Μαμά Ευρώπη αποπροσανατολίστηκα!
- Πως χρυσό μου; ρώτησε εκείνη την Ελλάδα
- Έχω χαθεί στο απέραντο Ελληνικό γαλάζιο!
- Δηλαδή;
- Κοιτάω τη θάλασσα και τον ουρανό, και δεν τα ξεχωρίζω!
- A!!Vertigo!
- Μα αυτό το παθαίνουν μόνο οι πιλότοι όχι οι πολιτικοί. Είμαι σίγουρη πως αν ψάξεις μέσα σου θα δεις και πολίτες – πτυχές του χαρακτήρα σου με θετική στάση ζωής.
- Ναι, αλλά « η ψυχολογία οδηγεί την οικονομία», λένε οι ψυχολόγοι και οι οικονομολόγοι.
- Πρέπει να θέσεις νέους στόχους, να ξεχάσεις το παρελθόν και να κάνεις εφαρμογή το Πρόγραμμα Ανάπτυξης και Σταθερότητας. Πρώτα απ’ όλα όμως πρέπει να καταλάβεις πόσο σε αγαπώ και ότι τα κάνω όλα για το καλό σου!
- Γιατί όταν μου το λες νιώθω καλύτερα;
- Η πολιτική μου στήριξη είναι ανάσα αγάπης. Αντιστάσου λοιπόν στη θλίψη & τη μιζέρια της στασιμότητας με αγάπη και στόχο το καλύτερο μέλλον.
- “Love is our Resistance”!!!
- ΟοH! «Muse» μου σ’ αγαπώ! Αναφώνησε ικανοποιημένη η Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου