Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

OLD STAR - Αμερικάνικο Ομόλογο VS Ευρωπαϊκό Ομόλογο σημειώσατε 1

Δύο ομόλογα το 1=Ευρωπαϊκό & το 2=Αμερικάνικο συνομιλούν επί τάπητος για την Ελλάδα:
1- Αποχωρώ; Εσύ,… που πας;
2- Είμαι υψηλού κινδύνου κι έρχομαι!
1- Είσαι εξασφαλισμένο;
2- Θα με εξασφαλίσει το ΔΝΤ. Βλέπεις με την αναδιοργάνωση του κράτους έχω 3 λόγους να χαμογελώ!
1- Ποιοι είναι;
2- Πρώτον, όσον αφορά το έλλειμμα μετά τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού μετά το πρώτο τρίμηνο 2010 μπορεί να κλείσει κάτω από το 8,7% το 2010!
Δεύτερον, ακόμη κι αν το μέσο επιτόκιο με το οποίο το δημόσιο πρόκειται να καλύψει τις δανειακές του ανάγκες το 2010 είναι 6,2%, το μέσο επιτόκιο του συνολικού ελληνικού χρέους θα αγγίξει το 4,9%.
Τρίτον, η Ελλάδα πραγματοποιεί την πρώτη πραγματική μείωση του κόστους εργασίας του δημοσίου τομέα.
1- Τότε κι εγώ θα σου πω 3 λόγους για να χάσεις το χαμόγελό σου!
2- Δηλαδή;
1- Η Ελλάδα επαναδιαπραγματεύεται το χρέος της σταδιακά. Θα εφαρμόσει:
Πρώτον, haircut δηλαδή μείωση της αξίας των κεφαλαίων που έχουν οι κάτοχοι ομολόγων
Δεύτερον, χρονικό επαναναπροσδιορισμό του χρέους ώστε τα ομόλογα που λήγουν βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα να λήξουν κι αυτά μακροπρόθεσμα με αποτέλεσμα η υποχρέωση της χώρας να τα εξοφλήσει μετατίθεται στο μέλλον.
Τρίτον, παρόν δανεισμό σε “super-senior” status, δηλαδή πρώτη προτεραιότητα η αποπληρωμή του παρόντος δανείου κι έπειτα των παρελθόντων δανείων.
2- Άρα λοιπόν φίλε μου please forgive me που θα στο πω αλλά, φύγε τώρα που μπορείς γιατί μετά είτε δε θα μπορείς, είτε θα μειώσεις την αξία σου είτε πρώτα αν μείνεις θα δεις εμένα πρώτα να εξοφλούμαι!
1- Μήπως είμαι ο χαμένος της υπόθεσης;
Τότε το Ευρωπαϊκό ομόλογο έσκυψε το κεφάλι ταπεινωμένο. Σκεφτόταν ότι
IMF can be a sweet dream or a beautiful nightmare!
Either way I… don’t wanna lose cause of you!
και πήρε βιαστικά το δρόμο της εξόδου από την Ελλάδα.
Το Αμερικάνικο είχε νικήσει σαρωτικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου