Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

OLD STAR - Για μια οικονομία με ισχυρό νόμισμα δεν ισχύει το «Ψωνίζω άρα υπάρχω» αλλά το «Παράγω άρα υπάρχω» άλλως CRY!CRY!CRY! by “Oceana”

Γουάν: Εγώ είμαι σταθερό νόμισμα κι εξαιτίας μου η Κίνα είναι οικονομική υπερδύναμη
Δολάριο: Εγώ είμαι πλέον ένα φθηνό νόμισμα αλλά δε μπορώ να στηρίξω την οικονομία που με χρησιμοποιεί (USA) γιατί μαστίζεται από ανεργία κι έλλειμμα.

Ευρώ: Εγώ πάλι είμαι ακριβό νόμισμα όμως οι χώρες που με χρησιμοποιούν διχάζονται, για άλλες πρέπει να είμαι ακριβό ώστε να μπορούν με χαμηλά επιτόκια να αναπτυχθούν παραγωγικά, ενώ για μία (τη Γερμανία που ισοδυναμεί με πολλές) πρέπει να γίνω φθηνό νόμισμα ώστε να εξάγει φθηνά και να παράγει περισσότερο μειώνοντας την ανεργία της.

Αλληλοκοιτάχτηκαν το Γουάν και το Δολάριο:
Και νομίζαμε ότι εμείς είχαμε προβλήματα φίλε μας Ευρώ, αλλά τελικά τα δικά σου μας φαίνονται περισσότερα.
Όχι!!!! απάντησε η Αγγλική Λίρα που μέχρι εκείνη τη στιγμή παρακολουθούσε αδιάφορη τη συζήτηση, και συνέχισε λέγοντας:
Εγώ έπαψα να είμαι σταθερό νόμισμα, έπαψα να είμαι ακριβό νόμισμα και η χώρα μου γέμισε ανέργους λόγω εκτεταμένης μείωσης της παραγωγής, ενώ έχει και υψηλό έλλειμμα. Εγώ!! Είμαι στο βάλτο όχι εσείς!

Τότε Γουαν, Δολάριο & Ευρώ κοιτάχτηκαν και συμφώνησαν λέγοντας:
Deep inside cry cry cry when production says bye bye bye! Τελικά η παραγωγή είναι το κλειδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου