Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

OLD STAR – I got a feeling!!! that a new attitude is gonna be a good attitude!!! Or else… we Greeks are about to eat “Black Eyed Peas”

2 Έλληνες νέοι κι άνεργοι συνομιλούν:
- Εγώ θέλω διαρθρωτικές αλλαγές!
- Εγώ δε θέλω! Δεν είμαι μαζόχας!
- Δηλαδή είσαι υπέρ της γραφειοκρατίας, του ρουσφετιού και της φοροδιαφυγής. Άρα είσαι όντως μαζόχας!
- Όχι απλά δεν είμαι υπέρ του να πληρώσω εγώ τα λάθη των άλλων!
- Ναι, αλλά και ρουσφέτι έδωσες και φοροδιέφυγες τότε για ποιους άλλους μιλάς αφού κι εσύ είσαι μέρος του συστήματος, αφού τους βοήθησες να κλέβουν.
- Δηλαδή αν υποστώ τώρα όλα τα αντιλαϊκά μέτρα, θα ζω καλύτερα;
- Θα δείξει! Μη ξεχνάς ότι στην Ελλάδα Μαζοχισμό μας δημιούργησε το Βαθύ Πολιτικό Κράτος όχι οι τεχνοκράτες και το δυτικά σκεπτόμενο κράτος που δεν ήθελε ούτε να ακούσει για μια επένδυση στα μέρη μας.
- Γι’ αυτό ξέμεινα από δουλειά!
- Ξεμείναμε από δουλειά πριν τις διαρθρωτικές αλλαγές, με αυτές ίσως δούμε άσπρη μέρα!
- Ναι, αλλά όλοι φωνάζουν εναντίον τους!
- Οι παλιοί φωνάζουν γιατί ξεριζώνεται η νοοτροπία τους!
- Ναι… η νοοτροπία του βολεύομαι άρα υπάρχω!
- I got a feeling!!! that tonight is gonna be a good night!!! Γιατί η νοοτροπία αλλάζει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου