Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

OLD STAR - Loca" (by Shakira feat. El Cata)

A-Daddy! Daddy!
B-Τι είναι παιδί μου?
A-Δε με πείθουν ούτε οι του ΠΑΣΟΚ, ούτε της ΝΔ ούτε οι λοιποί, τι να κάνω? ΦΤΑΙΩ?
B-Όχι παιδί μου είναι γιατί όλοι τους είναι μπερδεμένοι κι ανάμεικτοι με το ΜΝΗΜΟΝΙΟ!
A-Αχ ου! Ναι daddy! To ΜΝΗΜΟΝΙΟ+2010 είναι σαν το έτος 0 της σταύρωσης του Χριστού! Ή μου φαίνεται?
B-Δεν έχεις άδικο γιατί όπως θα έλεγε κι ο Καζαντζάκης "η κατά Χριστό-Χρηστή οικονομία μας ξανά-σταυρώνεται"!
A-Ναι! Άσε που πια στην μετά-χρηστού μνημονίου Ελλάδα οι κάτοικοι πλέον πολιτικά διακρίνονται σε ΕΠΙ-ΜΝΗΜΟΝΙΟΥΣ, ΥΠΕΡ-ΜΝΗΜΟΝΙΟΥΣ & ΚΑΤΑ-ΜΝΗΜΟΝΙΟΥΣ!
B-Σωστά παιδί μου! Έπιασες το νόημα βλέπω!
Α-Ε! Ναι! Daddy!Δε βλέπεις ότι οι μισοί από όλα τα κόμματα κατηγορούν το μνημόνιο κι οι άλλοι το υποστηρίζουν! Σφάζονται για να μας πείσουν ότι διαφέρουν κι ότι θα κάνουν κάτι να βελτιώσουν μια καθημερινότητα που εμείς οι ίδιοι δε βοηθούμε να βελτιωθεί! Θα μας τρελάνουν! Δεν εξηγείται αλλιώς!
Β-Γι' αυτό παιδί μου μη με παρεξηγήσεις όταν σιγο-τραγουδώ "
Loca" (by
Shakira feat. El Cata)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου