Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

OLD STAR - Λόγια φιλικά (by Αλχημιστές feat Βασίλης Καρράς)

- Πατέρα εσύ παίρνεις εκλογικό επίδομα!
- Ναι παιδί μου!
- Πόσα παίρνεις δηλαδή καθότι είσαι υπάλληλος δημοσίου?
- Περίπου 2000€ παιδί μου!
-Και τώρα που είπανε ότι το κόβουν τι σημαίνει?
- Σημαίνει ότι εγώ θα το πάρω ενώ άλλοι δε θα το πάρουν!
- Και γιατί δεν μειώθηκε το ύψος του ποσού και να το παίρνουν οι ίδιοι δικαιούχοι αλλά ...μείωσαν τους δικαιούχους κι έτσι οι λίγοι που μένουν θα το παίρνουν ολόκληρο?
- Καλά εσύ με μένα είσαι ή με τους άλλους?
- Με το δίκαιο πατέρα!
- Δίκαιο μπορεί να έχεις αλλά... ΕΓΩ θα το πάρω και οι άλλοι ας κουρεύονται!
- Και γιατί στη Νομαρχία Αθηνών οι θέσεις σύμφωνα με την υπουργική απόφαση είναι οι ίδιες με παλαιότερα ενώ στις άλλες νομαρχίες δεν είναι?
- Γιατί εκεί η Διεύθυνση Διοικητικού δεν κοιτάει μόνο την πάρτη της παιδί μου ενώ όπως βλέπεις παντού αλλού η Διεύθυνση Διοικητικού απλά δε νοιάζεται για το σύνολο παρά μόνο για την πάρτη της!
- Άρα λοιπόν παντού αλλού τραγουδάνε "Λόγια φιλικά" (by Αλχημιστές feat Βασίλης Καρράς) αλλά χωρίς αντίκρυσμα!
-ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ! ΑΚΑΛΥΠΤΑ & ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ κάποιοι ΔΕ & ΥΕ για 2 σαββατοκύριακα θα λάβουν περίπου 2000+2000=4000€ και θα βγάλουν συνολικό ετήσιο εισόδημα μεγαλύτερο αρκετών ΠΕ!
- Ας ελπίσουμε αυτές να είναι οι τελευταίες αδικίες ενός συστήματος που απλά δεν τραβάει! Αν και δεν το νομίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου