Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

OLD STAR - The Only girl (in the world) (by Rihana)

-Daddy! Daddy! Είμαι ανυπόμονη!

-Γιατί παιδί μου;

-Να τώρα που τέλειωσαν οι εκλογές! Τώρα που βγήκε ο Μπουτάρης, ο Σγουρός και ο Γιαννακίδης! Τώρα που σε τοπικό επίπεδο έγιναν ανατροπές και ανανεώθηκαν έστω και λίγο τα μικροκομματικά στελέχη! Είμαι ανυπόμονη!

Πες μου γιατί παιδί μου μήπως μπορέσω και σε βοηθήσω!

(Τη συμβούλεψε ήρεμα ο daddy)

-Θέλω να εφαρμοστεί όσο πιο γρήγορα γίνεται ο σφιχτός προϋπολογισμός & το ενιαίο μισθολόγιο!

-Μα θα κοπούν όλα μας τα επιδόματα παιδί μου!

(απάντησε ενοχλημένος ο daddy)

-Ναι αλλά… Θα γίνουμε φθηνοί εργαζόμενοι! Θα αναγκαστούμε να γίνουμε πιο παραγωγικοί και αποδοτικοί! Θα ανοίξει ο δρόμος να γίνουμε και πιο fast track επιχειρηματικοί! Θα καλοδεχόμαστε χωρίς μίζες ξένες fast track επενδύσεις! Οι ξένοι θα μας προτιμούν γιατί θα είμαστε φθηνοί και φιλόξενοι! Και τελικά όταν θα μεγαλώσω θα βρω κι εγώ δουλειά!

-Πολύ μακριά δεν τη πήγες τη βαλίτσα με τα πολλά «ΘΑ»! Παιδί μου;

(Και τότε η μικρή απάντησε υπερήφανα:)

-Πρέπει κι εσύ να πιστέψεις μπαμπά! Θα σε βοηθήσω κι εγώ! Θα δεις! Τώρα μπορεί να τραγουδώ ως The Only girl (in the world) (by Rihana), αλλά σύντομα θα γίνουμε πολλοί daddy! You’ll see!

-Δε λέω έχω τις επιφυλάξεις μου! Αλλά μακάρι να συμβεί!

-Όλες για μία και μία για όλες!

(είπε τότε η μικρή από τη Barbie και τις 3 σωματοφύλακες)

Κι αυτό ισχύει και για μένα και τις φίλες – μέλλουσες συνεργάτιδές μου όσο και για τις επιχειρήσεις …μπαμπά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου