Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

OLD STAR – Fabulous (by Άννα Βίσση)

Όταν το Ισραήλ συνάντησε τη μαμά ΗΠΑ:
ΗΠΑ – Παιδί μου τι έχεις; Γιατί τόσα νεύρα! Συμβαίνει κάτι με την κοπέλα σου την Τουρκία;
Ισραήλ – Τα’ χα, αλλά τα χάλασα!
ΗΠΑ – Γιατί παιδί μου!
Ισραήλ – Ήθελε να με εκμεταλλευτεί και δεν την άφησα! Παρόλο που την πρόσεξα , τη στήριξα την έκανα να αισθάνεται ως μία και μοναδική … τα βρήκε πίσω από την πλάτη μου με τον εχθρό μου! Έκανα λοιπόν μια κίνηση ματ για να την ξεσκεπάσω αλλά εκτέθηκα και μάλιστα σε τρίτους που με είχαν σε εκτίμηση!
ΗΠΑ – Έλα τώρα παιδί μου, τι τη θέλει την εκτίμηση ο κερατάς; Απλά την επόμενη φορά που θα πάρεις την εκδίκησή σου κοίτα να γίνει αθόρυβα! Θα το ευχαριστηθείς περισσότερο!
Ισραήλ – Α! Ρε μάνα! Πάντα μου δίνεις τις καλύτερες συμβουλές!
ΗΠΑ – Και να θυμάσαι! Keep your friends close, but your enemies closer!
Ισραήλ – Μάνα …You’ re «Fabulous»! By Άννα Βίσση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου