Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

OLD STAR – Κορίτσι πράμα (by Δέσποινα Βανδή)

Σε ένα καφέ στο Παρίσι τα λέγανε 4 καλές φίλες η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία.

- Σιγά μην επιβιώσει η μικρή Ελλάδα! Είπε η Αγγλία.
- Εγώ πάντως αφού τη βοηθήσω να οργανωθεί, θα συμβάλλω ενεργά να ξεπεράσει την οικονομική κρίση! Ανέφερε η Γερμανία.
- Είναι μικρή ακόμη, κορίτσι …δε νομίζετε; Μην τη κρίνετε τόσο αυστηρά! Σας παρακαλώ! Απάντησε η Γαλλία.
- Μη ξεχνάτε ότι και τα δικά μου μεγέθη είναι χάλια! Με φοβίζει το δικό μου μέλλον, γιατί είναι γνωστό ότι εγώ δεν έχω τουλάχιστο τόσο πλούσιο υπέδαφος ώστε να αναπροσαρμόσω άνετα προς τα πάνω το ΑΕΠ μου! Είπε η Ισπανία.

Τότε πέρασε από μπροστά τους η Ελλάδα φορώντας πατίνια και ρούχα ανώνυμα αθλητικά, σχεδόν χορεύοντας. Τις χαιρέτησε, με ένα χαμόγελο αισιοδοξίας, τραγουδώντας:

Κορίτσι πράμα; Χε! Χε!
Στην κοινωνία ανδρών επιβιώνω από θαύμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου