Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

OLD STAR - Please don't break my heart! (by Καλομοίρα)

H Ελλάδα εκφράζει τις ανησυχίες της στην USA:
- Φιλενάδα κι εκεί που νόμιζα ότι όλα τα φώτα της οικονομικής δημοσιότητας ήταν επάνω μου κι άρχισα να το συνηθίζω, ξαφνικά αισθάνομαι παραγκωνισμένη!
- Γιατί;
-Δε βλέπεις κερδίζει έδαφος η οικονομική δημοσιότητα της Ισπανίας; Μήπως πρέπει να κάνω κάτι για να στραφούν τα φώτα επάνω μου;
- Έλεος Ελλάδα! 6 μήνες τώρα όλος ο κόσμος για σένα μιλά! Ασχολήσου και λίγο μα το παρασκήνιο όχι άλλο στη σκηνή! Κοντεύεις να γίνεις μπανάλ!
- Οκ! Οκ! Έλαβα το μήνυμα! Και τώρα παρασκήνιο! Αλλά θέλω να μου υποσχεθείς ότι κανείς δε θα με ξεχάσει!Please don't break my heart! (by Καλομοίρα)
- Εννοείται! Άλλωστε και να θέλουν δε θα μπορούν! Εσύ άνοιξες το δρόμο με τη δημοσίευση και νομοθετική τακτοποίηση των προβλημάτων σου για μια Πραγματική Οικονομική και Νομισματική Ένωση (ΟΝΕ)! Χρόνια μείναμε στην Ονομαστική ΟΝΕ! Χάρη σε σένα Ελλάδα φίλη μου, προχωράμε μπροστά, και κάθε χώρα θα πρέπει να τακτοποιήσει τα δημοσιονομικά της!
- Ουφ ηρέμησα τώρα! Ελπίζω σταδιακά να γίνουν πιο ήπιες και οι αντιδράσεις εντός μου!
- Να είσαι σίγουρη! Το κλίμα θα αποκατασταθεί μόλις αρχίσουν να ενεργοποιούνται τα πακέτα των επενδύσεων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου