Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

OLD STAR - Chica Bomb! (by Dan Balan)

Διάφοροι Έλληνες ρωτούν το IMF, κι εκείνο τους λύνει τις απορίες τους:
- Είμαι υπάλληλος στο δημόσιο!
IMF - Άρα σε 6 μήνες θα είσαι πτωχός!
- Είμαι υπάλληλος στον ιδιωτικό τομέα!
IMF - Καλά εσύ είσαι ήδη πτωχός!
- Εγώ είμαι προμηθευτής δημοσίου!
IMF - Καλά αν στηρίζεις το εισόδημά σου μόνο στο δημόσιο, κι εσύ θα είσαι νεόπτωχος διαφορετικά απλά θα επιβιώσεις χωρίς maximum profit!
- Εγώ είμαι μικρομεσαίος επιχειρηματίας!
IMF - Δηλαδή ήδη σκέφτεσαι να δηλώσεις πτώχευση!
- Εγώ είμαι μεγάλος επιχειρηματίας και δεν προμηθεύω το δημόσιο!
IMF - Ώστε εσύ έβγαλες τις καταθέσεις σου στο εξωτερικό και δήλωνες το minimum εισόδημα (income)! Εσένα απλά θα σε πάρει η μπάλα μέσω φορολογίας! Βλέπεις κινδυνεύεις από το μένος του φτωχού δημόσιου υπαλλήλου που απλά για να λάβει το μισθό του θα πρέπει πρώτα να τον εξασφαλίσει! Άρα θα δουλέψει επιτέλους ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός!
- Μισό λεπτό IMF αφού όλοι εμείς δε θα ωφεληθούμε, τότε ποιος ωφελείται;
IMF - Καλά ακόμη να το καταλάβετε ότι ωφελούνται επιτέλους για μία φορά οι δανειστές σας και φορείς επενδύσεων στη χώρα; ... που τόσο καιρό έβλεπαν όλους εσάς να τους περιγελάτε και να κατασπαταλάτε τα δικά τους λεφτά; Ενώ οι ίδιοι δε μπορούσαν από τη διαφθορά και την παραοικονομία ούτε μια επένδυση να κάνουν στον τόπο σας!
- Ναι αλλά τώρα πια για μας είναι τοκογλύφοι γιατί μας δανείζουν με πολύ υψηλά επιτόκια!
IMF - Τόσα χρόνια που σας δάνειζαν με χαμηλά επιτόκια για να επενδύσετε στον τόπο σας εσείς απλά τα καταναλώνατε! Ούτε μια επένδυση κάνατε! Τώρα αυτοί έγιναν τοκογλύφοι, αυτοί που τόσα χρόνια έκλειναν τα μάτια τους σε σας τους κακο-διαχειριστές;

Τότε το IMF σηκώθηκε να φύγει! Και είπε: Πάλι καλά που σας δάνεισαν κιόλας!
Κοιτάτε να αλλάξετε από μόνοι σας συμπεριφορά!...αν πράγματι θέλετε να σωθείτε!
Διαφορετικά θα σας την αλλάξω εγώ με πιο βίαιο τρόπο! Άλλωστε για μένα είστε απλά μια Chica Bomb (μικρή βόμβα)! (by Dan Balan)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου