Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

OLD STAR - Έξω βγες (by Ραλία Χρηστίδου)

- Μαμά θέλω να αγοράσουμε μια εταιρία από αυτές που πουλά σε τιμή ευκαιρίας το δημόσιο!
- Δεν έχουμε τόσα λεφτά παιδί μου!
- Θα μας δανείσει η τράπεζα!
- Και γιατί να μη αγοράσει τότε η τράπεζα την εταιρία που θα θέλουμε εμείς;
- Γιατί εγώ θα τη διοικώ καλύτερα!
- Ρισκάρεις;
- Θέλω!!!... Πάρε μου μια εταιρία μαμά! Πάρε μου!
- Εγώ όμως δε ρισκάρω παιδί μου, καλό είναι να το ξεχάσεις!
- Και ποιος θα την πάρει την εταιρία που θέλω;
- Ένας ξένος μεγάλος επενδυτής με τα δικά του λεφτά όχι της τράπεζας!
- Δηλαδή εγώ δε θα γίνω ποτέ μεγάλος επενδυτής;
- Θα γίνεις παιδί μου, απλά θα γίνεις σε αντίστοιχη εταιρία μιας χώρας πολύ πιο φτωχής από την Ελλάδα!
- Θα βγω στο εξωτερικό λοιπόν, όταν θα μεγαλώσω! Το αποφάσισα!
- Μπράβο παιδί μου!... Έξω βγες (by Ραλία Χρηστίδου) κι εγώ μαζί σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου