Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

NEW ENTRY!!! Dirty Money - Coming Home (by Diddy)

-Daddy daddy! Είμαι απαισιόδοξη!
-Γιατί παιδί μου?
-Ενώ πιστεύω στις αλλαγές φαίνομαι η μόνη που πραγματικά τις στηρίζω! Σχεδόν όλη η βάση του ΠΑΣΟΚ είναι απαισιόδοξη και να … με επηρεάζει!
-Δηλαδή μόνο ο πρωθυπουργός και ορισμένοι υπουργοί είναι αισιόδοξοι?
-Ναι daddy ή τουλάχιστον μόνο αυτοί φαίνονται αισιόδοξοι…γιατί?
-Πιθανόν να πρέπει να φαίνονται οι βουλευτές και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ απαισιόδοξοι για να κρατήσουν και ψηφαλάκια(ψήφους) στις επόμενες εκλογές!
-Ναι αλλά εγώ που υποστηρίζω τα μέτρα αισθάνομαι ότι δεν με υποστηρίζουν … καταλαβαίνεις?
-Πως! Παιδί μου καταλαβαίνω! ΔΗΘΕΝ οι βουλευτές υποστηρίζουν τον πρωθυπουργό! ΔΗΘΕΝ λένε ότι είναι κατά του μνημονίου στα καφενεία! ΔΗΘΕΝ έχουμε κι άλλες επιλογές πέραν του μνημονίου! ΔΗΘΕΝ αυτό το μνημόνιο φέρνει μόνο κακά! ΔΗΘΕΝ παραξενεύονται που εσύ μια μικρή ταπεινή εργαζόμενη το υποστηρίζεις πραγματικά και δίχως άλλο συμφέρον!
-ΑΛΛΑ daddy! Όταν λέω τις απόψεις μου δε συμφωνεί κανένας από αυτούς που πρέπει να με υποστηρίξουν κι ας είναι ΠΑΣΟΚ κι αυτό δήθεν είναι?
-Βλακεία τους είναι παιδί μου! Εσύ μιλάς για ανοιχτή οικονομία, αυτοί έχουν μάθει σε κλειστή! Εσύ μιλάς για εκμετάλλευση ακινήτων του δημοσίου, αυτοί μιλάνε για πώληση! Εσύ μιλάς για μείωση χρέους, αυτοί μιλάνε για μείωση ταμειακού ελλείμματος! Βλακεία!
-Μια βλακεία που οδηγεί σε στασιμότητα! Ή μάλλον στασιμοπληθωρισμό! Αφού οι ατάκες τους είναι ότι «τίποτα δεν λειτουργεί», «φύλλο δεν κινείται», κλπ κλπ.
-Αυτοί οι ίδιοι φταίνε που δεν κινείται φύλλο εν τω μεταξύ!
-Γι’ αυτό σου λέω daddy η βάση δημιουργεί πρόβλημα στην κορυφή!
-Μέχρι να αλλάξουν τα στελέχη της κορυφής που κάθονται και δημιουργούν πρόβλημα… η βάση θα συνεχίσει δυστυχώς και να έχει και να δημιουργεί προβλήματα!
-Έχω πάντως daddy αρχίσει να πιστεύω ότι πολλά από τα μικρά – μεσαία μεγαλο-στελέχη του ΠΑΣΟΚ ποντάρανε στην καταστροφή του ευρώ και …χάνουν!
Καταλαβαίνεις?
-Εγώ καταλαβαίνω ότι μέχρι και τον Κάρολο Παπούλια βάλανε να κάνει δήλωση αισιοδοξίας αλλά βέβαια εάν τον άκουγες ή θα κοιμόσουν ή θα λυπόσουν για την κατάστασή μας! Τραγούδα λοιπόν "Dirty Money - Coming Home" (by Diddy) μήπως όταν θα έρθουν τα βρώμικα λεφτά πίσω στις τράπεζές μας από τους κλέφτες γίνουμε πιο αισιόδοξοι τελικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου