Image and video hosting by TinyPic

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

BRAND NEW ENTRY!!! Το καλύτερο ψέμα (by Μιχάλη Χατζηγιάννη)

SAMARAS-Τραβάς κουπί?
PAPANDREOU-Τραβάς ζόρι?
ΓΙΑΤΙ Εγώ επί του παρόντος τραβάω ΚΑΙ κουπί ΚΑΙ ζόρι! Γιατί πάω μόνος μου! Δίχως συμπαράσταση!... Κι όσο κι αν προσπαθώ να πείσω και τους δικούς μου για το κοινό καλό ... πάντα εμφανίζονται στασιαστές πχ. η Βάσω εχθές με δηλώσεις της με κούφανε ως προς το μνημόνιο! Καταλαβάινεις?
SAMARAS-Τι να σου πω φίλε εμένα η όλη κατάσταση με τη δυσαρέσκεια που προκύπτει ενδοκυβερνητικά μόνο καλό μου κάνει! Και το εκμεταλλεύομαι!
PAPANDREOU-Πάντς να ξέρεις ότι κι εσύ τα ίδια θα αντιμετωπίσεις όταν αργότερα έρθει η ώρα σου! Γιατί και τότε θα υπάρχει μνημόνιο μην το ξεχνάς!
SAMARAS-Και να θέλω δε μπορώ! Τι μου λες τώρα?
PAPANDREOU-Το να μου δείξεις λίγη στήριξη, τι λες είναι εφικτό?
SAMARAS-Να χάσω τώρα τη συσπείρωση? Δεν το ρισκάρω αν και ξέρεις ότι δεν αντιτίθεμαι στις κινήσεις σου! Δε μπορώ όμως να αφήσω τους δυσαρεστυημένους ψηφοφόρους σου να φύγουν μόνο προς την αριστερά! Καταλαβαίνεις?
PAPANDREOU-Την αντέχω τη μοναξιά! Άλλωστε έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα δεν έχω άλλη επιλογή από το να τραβήξω κουπί κι ας είμαι και μόνος μου! Πρέπει και πάλι να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός!
SAMARAS-Μου θυμίζεις βαρκάρη με που τραβάει και τραβάει και τραβάει τη μηχανή, κι ακόμη δεν έχει ξεκινήσει να λειτουργεί ο μηχανισμός για να πάρει ρότα η βάρκα!
PAPANDREOU-Πρέπει να συνεχίσω την προσπάθεια μέχρι να αρχίσουν να διαφαίνονται τα αποτελέσματα! ΤΕΛΟΣ!
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΤΙ ΞΕΒΟΛΕΥΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ... ΑΛΛΑ έχω καταλήξει και στο ότι:
"Το χρήμα που μοίρασε κάποτε ο πατέρας μου, έπρεπε να το μοιράσει όπως αποδείχθηκε γιατί προκλήθηκε ανακατανομή εισοδήματος και πλούτου σε μεγάλο βαθμό, ΑΛΛΑ έπρεπε να είχε κατανεμηθεί πιο αξιοκρατικά και πιο σιγά σε πλαίσιο χρόνου.
Γιατί το πολύ χρήμα, πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα χάλασε τους Έλληνες
ράγισε τις καλές τους αξίες ...με αποτέλεσμα τώρα ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΧΡΗΜΑΤΟΣ βλέπουμε τις ρωγμές και εν τέλει είναι περισσότερες και πιο αβθιές από ότι περίμενα!"
SAMARAS-Πράγματι τότε κερδίσαμε την ποσότητα, αλλά χάσαμε την ποιότητα που πρέπει τώρα να ανακτήσουμε για να συνέλουμε ως άνθρωποι!
Αν θέςε τη γνώμη μου βάλε ανθρώπους να στηρίξουν την ηθική ανάταση και οικονομική ανάπτυξη να κατακλειστούν τα κανάλια με προοπτική κι ας μην είναι άμεσα εφικτή! Αλλά να φανεί ένα είδους αποτέλεσμα της προσπάθειας!
Βάλε διδασκαλία τηλεοπτική ειδικών τεχνικών κατάρτισης με νέους που θέλουν να μάθουν και ικανού καταξιωμένους παλιούς που θέλουν να τους διδάξουν! Καθόλου τυχαία η εκπομπή Masterchef είχε απήχηση! Σκέψου διαφημίζει μία τέχνη με οικονομικό όφελος! Στην εποχή μας οι τέχνες να πρέπει να προμοταρηθούν!
Ακόμη και το Next Top Model ανέδοιξε την τέχνη του modelling!
PAPANDREOU-Πρέπει να αρχίσει να φαίνεται στον κόσμο ότι
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Η αξιοποίηση των τεχνών και η βελτίωση των γραμμάτων πρέπει να αναδειχθούν
για να αποκατασταθεί το balance "POLITICS" vs "ARTS & KNOWLEDGE"!
SAMARAS-Πάντως ο κόσμος δεν μας πιστέυει τώρα, απλά δείχνει αντίδραση!
PAPANDREOU-Ο κόσμος τραγουδάει "Το καλύτερο ψέμα" (by Μιχάλη Χατζηγιάννη) και σκέφτεται εμάς τους πολιτικούς! Πρέπει να μειώσουμε το ψέμα & τις πολλές εμφανίσεις!
Να εστιάσουμε στο έργο και την επίτευξη του balance για να βγούμε από το αδιέξοδο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου