Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

No. 7 - Waka Waka (by Shakira feat. Freshlyground)

- Μπαμπά κάποτε υπήρχε η Οθωμανική Αυτοκρατορία;
- Ναι παιδί μου
- Και διαλύθηκε;
- Όχι ακριβώς παιδί μου!... Να ένα κομμάτι αποσπάστηκε μετά από πόλεμο κι έγινε η Ελλάδα, η Βουλγαρία, η Αλβανία και η Γιουγκοσλαβία!
- Μεγάλο κομμάτι! είπε ο μικρός εντυπωσιασμένος
- Για τότε σχεδόν το μισό!
- Τώρα δεν έχουμε Γιουγκοσλαβία όμως! έτσι δεν είναι;
- Ναι παιδί μου! Διαλύθηκε κι αυτή όταν πήγε να γιγαντωθεί!
- Ο κόσμος θέλει τις διαλύσεις αυτές μπαμπά;
- Σίγουρα παιδί μου γιατί ... και να μη τις θέλει του διδάσκουν να τις θέλει!
- Και τότε γιατί μπαμπά στο Κόσοβο χθες μετά τον αγώνα της Τουρκίας και της Σερβίας έγιναν συμπλοκές μεταξύ των κατοίκων;
- Γιατί είναι χαζοί οι κάτοικοι παιδί μου!Οκ Νίκησε η Τουρκία! Ε! Και; Από τη μια οι Σέρβοι πιστεύουν ότι θα κόβουν και θα ράβουν όπως στο παρελθόν, πράγμα αδύνατο! Κι από την άλλοι οι ποτισμένοι από την εξωτερική πολιτική της Τουρκίας Αλβανοί που πιστεύουν ακόμη ότι είναι Τούρκοι, δηλαδή έχετε γεια βρυσούλες!
- Καλά οι άνθρωποι είναι αλλού έτσι μπαμπά;
- Εντελώς γιε μου! Χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι!
- Και τώρα που η Τουρκία είναι η μόνη υπερδύναμη της περιοχής, μήπως πρέπει να φοβάται;
- Ναι, παιδί μου γιατί ως γνωστό η κατάρρευση αρχίζει εκ των έσω!
- δεν το καταλαβαίνουν όμως μπαμπά! Είναι λόγω θρησκευτικών εμμονών λίγο Waka Waka όπως λέει και η Shakira feat. Freshlyground!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου