Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

No. 5 - Hot and Cold

Μία μικρή επένδυση (ΜΙ) συνομιλεί με μία μεγάλη (ΜΕ).
ΜΙ- Τα 'χω παίξει στην Ελλάδα, δε μου δίνουν καθόλου σημασία, τους λέω αφήστε με να πραγματοποιηθώ κι εκείνοι μου κλείνουν την πόρτα!
ΜΕ- Ας τα να πάνε! Κι ο δικός μου φάκελος καιρό τώρα είναι στο συρτάρι, αλλά βλέπεις τώρα που δεν τους βγαίνουν τα έσοδα, είπαν να ξεσκονίσουν και τα συρτάρια από χαρτιά μήπως τους έρθει καμία ιδέα για το τι να κάνουν! Και τσουπ! Να 'μαι κι εγώ στο προσκήνιο!
ΜΙ- Άνοιξε εσύ τουλάχιστο το δρόμο για να πάρουμε σειρά κι εμείς! Γιατί αν περιμένουμε από το Greek Δημόσιο! Τη βάψαμε! Ποτέ δε θα κάνουμε τις ιδέες μας πράξη!
ΜΕ- To fast track θα έρθει και σε σένα είμαι σίγουρη! Αρκεί να το δω να γίνεται σε μένα γιατί ακόμα και που μου το είπανε! Δε μπορώ να το πιστέψω!
ΜΙ- Πράγματι το Ελληνικό δημόσιο συνεχώς για την επένδυσή μου, μου τραγουδάει το
Hot and Cold!
ME- Lets get right! Lets get right!Lets get right! OK! OK!
MI- All the Greek sing! Hot and Cold! In the public sector! Hot and Cold!
ME- Look at you! Look at me! Hot and Cold!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου