Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

New No. 1 - Remembering the summer Κnights (by Nikki Ponte)

Και τότε ο Θεός μίλησε και είπε:
-Veni(zelo) πως είσαι? My child! Χλωμό σε βλέπω!
-Εξουθενωμένος Κύριε!
-Γιατί Τέκνον μου?
-Το παιχνίδι είναι διαρκείας Κύριε κι αυτό με κάνει να αισθάνομαι sprider!
-ΩΩ! Εξουθενωμένο μου τέκνο είναι μήπως οι Τράπεζες ? Ο Λαυρεντιάδης που ξεμπροστιάστηκε από τα media και όλοι τον αντιπάθησαν μόλις άκουσαν ότι το ΤΧΠ τον κάλυψε!
-Ε!! Λίγο κι αυτό! Τώρα κανείς δε θέλει το ΤΠΧ να τον δανείσει! Γιατί θα λιντσαριστούν και οι bankers ως Λαυρεντιάδηδες!
-ΩΩ! Εξουθενωμένο μου τέκνο είναι μήπως οι Τράπεζες και το PSI?
-Με πρήξανε Κύριε! Δε με αφήνουν να φάω όλο το πιάτο μου, το 100% του πιάτου μου!Καταλαβαίνεις Κύριε!
-ΩΩ! Εξουθενωμένο μου τέκνο είναι μήπως οι Τράπεζες και οι Brit γύπες που επενδύουν against the Euro μέσω των Greek CDS?
-Και αυτό κύριε!
-ΩΩ! Εξουθενωμένο μου τέκνο είναι μήπως η ανάλυση της Τράπεζας Ελλάδος για ύφεση και ανεργία,...μήπως είναι η έκθεση του ΟΟΣΑ για το δημόσιο,... μήπως είναι τα ταμειακά διαθέσιμα του ΠΑΣΟΚ και των άλλων κομμάτων, ... μήπως είναι ότι ο Γιώργος σε άφησε μονάχο σου,... μήπως είναι ότι αργεί η διαδικασία με την Ελβετία ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!
-ΩΩ! Κύριε μόνο εσύ με καταλαβαίνεις! Πες μου τι να κάνω?
-Γιόγκα τέκνο μου! Τη δίαιτα άφησέ την για αργότερα γιατί όσο το κόστος διατροφής σου πέφτει το πολιτικό σου κόστος ανεβαίνει! Γιόγκα τέκνο μου και κοίτα να σταματήσεις τη μονόπλευρη στάση σου γιατί..."ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ και ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ...ΕΙΝΑΙ JOKER ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ! UNDERSTOOD?"
-----------------------------------------
Και τότε ο Κύριος εξαφανίστηκε κι ο Veni απέμεινε μόνος με τις σκέψεις του!
ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!
συλλογίστηκε τραγουδώντας Nikki Ponte "Remembering the summer nights"
Την επόμενη ημέρα άλλαξε στάση ... κι όλα πήγαν κατ'ευχήν!
Γιατί η χαρά στΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ lobby φέρνει πολλές χαρές ...domino χαράς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου