Image and video hosting by TinyPic

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

NEW ENTRY!! & HAPPY NEW YEAR FRIENDS ΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

-Daddy! Daddy! Πες μου ένα επίθετο για τον κακό πολιτικό, τον ανεύθυνο πολιτικό, τον δήθεν πολιτικό, τον αδιάφορο πολιτικό... που έφερε την Ελλαδίτσα μας σε χάλια κατάσταση?
-Α!!! Παιδί μου μου βάζεις εύκολα! Ένα είναι το επίθετο! ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

(ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!)
-Εντάξει! Οκ! Έγραψες! Αν και ζητούσα χαρακτηρισμό όχι απαραίτητα επίθετο πολιτικού daddy! Όμως ... πες μου τώρα ...κι ένα επίθετο για τον καλό πολιτικό, που προσπαθεί, που τα δίνει όλα και μας κάνει να τα δίνουμε κι εμείς γιατί είναι για ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ! Και μας πείθει ότι ενδιαφέρεται!
-Easy kid! Παπανδρέου! George Παπανδρέου!

(ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!)
-Οκ! Πάλι έγραψες! Αλλά κοίτα Καραμανλή ανέφερες, Παπανδρέου ανέφερες! Το "Σαμαράς" που το κολλάς ως επίθετο?
-Α! Παιδί μου! Θα δείξει! Γιατί ο Σαμαράς θα είναι after a long period of time, και after after George ...πρωταγωνιστής! Άρα είναι ο AFTER δηλαδή κάτι μεταξύ Καραμανλή και Παπανδρέου, δηλαδή αδιάφορου και εξαιρετικά πολύ ενδιαφερόμενου για το αποτέλεσμα, δηλαδή διεφθαρμένου και αδιάφθορου! Κατάλαβες?
-Ω Daddy! Μεταξύ ενός απλού boy & του Golden Boy του IMF!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου