Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ by being Greek in 2012!

Και τότε ο Θεός είπε στον άνθρωπο:
-Είσαι αξιόπιστος σαν τον Έλληνα!
-Μα αυτός δεν είναι Θεέ μου! απάντησε ο άνθρωπος.
Και τότε ο Θεός συνέχισε:
-Είσαι οργανωμένος σαν τον Έλληνα!
-Έλεος Θεέ μου, εγώ είμαι οργανωμένος ενώ ο Έλληνας δεν είναι!
Και τότε ο Θεός συμπλήρωσε:
-Είσαι χαμηλόμισθος σαν τον Έλληνα!
-Μα Θεέ μου, συγχώρεσέ με αλλά ... κάνεις λάθος αφού ξέρεις ότι είμαι πλούσιος ... όχι φτωχός!
Και τότε ο Θεός κοίταξε ξανά τον άνθρωπο που είχε απέναντί του και είπε:
Σου ζήτησα να προσέχεις τη Γη! Δε το σεβάστηκες!
Σου ζήτησα να οργανώσεις τον κόσμο γύρω σου! 2012 και σε πολλές περιοχές του πλανήτη είναι σαν το έτος 1.
Σου έδωσα πλούτο κι εσύ χάθηκες στην προσπάθεια να αυξήσεις το εισόδημά σου! Νιώθεις πλούσιος βλέποντας τους λίγους με τους οποίους συναναστρέφεσαι! Κοίτα γύρω σου! Όσο πλούσιος κι αν είσαι δεν έχεις παράθυρο με θέα διότι ζεις ανάμεσα σε φτωχούς!
Τότε ο άνθρωπος έμεινε να σκέφτεται! Και ο Θεός έκλεισε τη συζήτηζη λέγοντας:
Μπορεί να μην είσαι Έλληνας αλλά συμπεριφέρεσαι σαν Έλληνας ...ζώντας σε μία Γη ...λίγο πριν την ΚΡΙΣΗ! Σκέψου το! Μην χρειαστείς κι εσύ ένα άλλου είδους IMF να σε ξελασπώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου