Image and video hosting by TinyPic

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

NEW No.1 - Hurricanes and Suns (by Tokio Hotel)

-Daddy! Daddy! Τι είναι εθνικισμός? -Άκου παιδί μου Μπαμπινιώτης δεν είμαι για να σου πω τι σημαίνει ακριβώς αλλά θα σου εξηγήσω περιφραστικά! Εθνικιστής είναι αυτός που πιστεύει ότι το έθνος στο οποίο ανήκει είναι καλύτερο από όλα τα άλλα! -Μα ένα έθνος έχει και καλούς και κακούς, άρα πως γίνεται αυτό? -Γίνεται παιδί μου γιατί ένας εθνικιστής πιστεύει ότι οι καλοί του έθνους του είναι καλύτεροι από τους καλούς των άλλων εθνών και οι κακοί του έθνους του είναι λιγότερο κακοί από τους κακούς των άλλων εθνών! -Έλα τώρα daddy και τι είναι η κακία? Μέγεθος μετρήσιμο? -Αχ! Παιδί μου κοινώς οι εθνικιστές είναι επικίνδυνοι άνθρωποι! Κι όχι τίποτε άλλο δεν το κάνουν για τα λεφτά! Δηλαδή αυτό τους το πιστεύω δεν είναι εξαγοράσιμο! Απλά το πιστεύουν με όλο τους το είναι! -Με αυτή την έννοια κι ο Χίτλερ ήταν Γερμανός εθνικιστής! -Το πρόβλημα στη σύγχρονη εποχή όμως παιδί μου δεν είναι ο Χίτλερ! -Αλλά? -Το πρόβλημα είναι ότι ασπάζονται τέτοιες αντιλήψεις νέοι Γερμανοί κι… όπως φαίνεται νέοι «Αληθινοί?» Φιλανδοί κλπ βόρειοι Ευρωπαίοι που πιστεύουν στην ανωτερότητά τους έναντι των νοτίων όπως οι Έλληνες! -Εξαιτίας του χρέους μας daddy? -Εξαιτίας των κακών συνηθειών μας που μας οδήγησαν να έχουμε ΤΕΤΟΙΟ χρέος! Όχι βέβαια ότι δε μας βοήθησαν να το δημιουργήσουμε με μεγάλες εξαγορές πολιτικών μας προσώπων για να πουλήσουν οι εταιρίες τους στην εγχώρια Ελληνική αγορά! -Άρα κι αυτοί οι «Εθνικιστές» είναι διεφθαρμένοι daddy! -Ω! Ναι! Απλά είναι πιο πολύ οργανωμένοι και … πειθαρχημένοι! -Ε! Τότε ας γίνουμε κι εμείς daddy! -Αυτό προσπαθούμε αλλά οι κακές συνήθειες παιδί μου θέλουν χρόνο για να κοπούν και να συνέλθουμε καταλαβαίνεις? -Μα! Οι αγορές πιέζουν! -Καιρός ήταν! Είχαμε γίνει χάος! Αλλά που ξέρεις μετά τα ΠΑΘΗ έρχεται η… -ΑΝΑΣΤΑΣΗ! Daddy! Γι’ αυτό τραγουδάμε Hurricanes and Suns (by Tokio Hotel) -Expecting the SUNS! Aren’t we?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου